Proces generowania i pozyskiwania leadów w FOTEN

Generowanie leadów to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Aby uzyskać jak najwięcej wartościowych kontaktów, konieczne jest przeprowadzenie kilku etapów, które umożliwią zbieranie informacji o potencjalnych klientach i efektywnie zarządzanie nimi.

Pozyskiwanie leadów, czyli zbieranie informacji o potencjalnych klientach prowadzimy poprzez szereg branżowych witryn internetowych. Ważne jest, aby informacje te były jak najbardziej precyzyjne i adekwatne do grupy docelowej. Korzystamy również z kampanii reklamowych, mediów społecznościowych czy mailingu.

pexels-andrea-piacquadio-3772531

Pozyskanie

Potencjalny klient, który chce założyć instalację PV lub PC zostawia swoje dane w naszym serwisie.

Potwierdzenie

Nasz konsultant kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia jego danych i zbadania potrzeb.

Podgrzanie

W trakcie rozmowy, klient otrzymuje informację, że w ciągu 3 dni roboczych skontaktuje się z nim specjalista z firmy ***.

Przekazanie

Gotowy lead przekazywany jest do firmy zamawiającej, celem kontynuacji procesu sprzedaży.